Komunikaty zobacz archiwum

Kalendarz Imprez Wędkarskich 2012

Komunikaty | 2012-04-09 | Publikujący: Koło PZW Torzym

Kalendarz Imprez wędkarskich na rok 2012 dostępny jest w załączniku. W bieżącym roku zaplanowaliśmy zawody międzykołowe "Pięciomecz wędkarski". Koła biorące w nim udział to: Sulęcin 1, Sulęcin 3 Gumoplast, Wędrzyn, Perkoz Boczów i Amur Torzym. Terminy: 14.04 jeź. Ostrowskie (Sulęcin 3), 19.05 jeź. Ostrowskie (Sulęcin 1), 9.06 jeź. Postomsko (Wędrzyn), 4.08 jeź. Rzepinko (Boczów), 1.09 jeź. Ilno (Torzym) ... więcej

VIII PUCHAR ZIEMI LUBUSKIEJ

Komunikaty | 2012-03-25 | Publikujący: Koło PZW Torzym

W załączniku informacja dla zainteresowanych udziałem w zawodach.... więcej

Zmiany w czasie trwania zawodów wędkarskich spławikowych.

Komunikaty | 2012-03-24 | Publikujący: Koło PZW Torzym

Informujemy, że na ostatnim posiedzeniu Zarządu Koła „Amur” 20.03 (wtorek) przegłosowaliśmy zmianę czasu trwania zawodów wędkarskich z 3 do 4 godz. Zmiana ta dostosowuje długość rozgrywek w naszym kole do czasu trwania zawodów naszyn rejonie. W większości imprez wędkarskich 4 godzinny czas trwania zawodów jest normą. Zmiana ta wchodzi w życie z dniem 20.03. ... więcej

Informator Wód Krainy Pstrąga i Lipienia od 1.01.2012 r.

Komunikaty | 2012-03-13 | Publikujący: Koło PZW Torzym

OBJAŚNIENIA WSTĘPNENiniejszy Informator obejmuje odcinki rzek i potoków oraz wody użytkowane przez Polski Związek Wędkarski, uznane za krainę pstrąga i lipienia, na których amatorski połów ryb dozwolony jest po wykupieniu odpowiedniej składki za wędkowanie.Na wodach objętych Informatorem należy przestrzegać przepisy zgodne z aktualnym Regulaminem Amatorskiego Połowu Ryb, Ustawą o Rybactwie Śródlądowym i Rozporządzeniami wykonawczymi do niej oraz innymi ustaleniami wynikającymi z niniejszego Informatora. W szczególności należy zwracać ...... więcej

Sposób postępowania w przypadku nieszczęśliwego wypadku

Informujemy, że od stycznia 2012 r. wszyscy wędkarze zrzeszeni w Okręgu PZW Zielona Góra objęci są ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w firmie Generali. Ubezpieczenie obejmuje osoby, które zapłaciły składki.W przypadku nieszczęsliwego zdarzenia szkodę należy zgłosić bezpośrednio do ubezpieczyciela poprzez infolinię, nr tel. 801343343 (z tel. stancjonarnego) lub na nr 225430543 (z tel. komórkowego).Przy zgłaszaniu szkody należy podać numer polisy: 80131023275Informujemy, że ubezpieczenie obejmuje pobyt na łowisku, a ...... więcej

APEL!!! KOŁO AMUR...

Komunikaty | 2012-02-25 | Publikujący: Koło PZW Torzym

APEL!!! Koledzy, koleżanki wędkarze. W dniu dzisiejszym (25.02) podczas czynu społecznego na jeziorze Ilno, mającym na celu remont stanowisk wędkarskich, doszło do nieszczęśliwego wypadku. Nasz kolega Marek Bojko podczas wspólnej pracy złamał nogę. Początkowo nic nie wskazywało na to, że obrażenia jakich doznał członek naszego koła są poważne. Po południu jednak otrzymaliśmy informację o złamaniu i sześcio tygodniowym unieruchomieniu nogi. Tu właśnie zwracamy się do Was, koledzy i koleżanki, aby wspomóc naszego kolegę Marka Bojkę, który ...... więcej

Pamiętaj: rejestr połowów jest Twoim obowiązkiem!

Komunikaty | 2012-01-12 | Publikujący: Koło PZW Torzym

UWAGA: Okręg PZW Zielona Góra informuje, iż w roku 2012 prowadzenie rejestru połowów ryb jest OBOWIĄZKOWE.Wszelkie informacje pojawiające się od pewnego czasu w szeregach naszych członków mówiące, że rejestry nie są obowiązkowe są całkowicie nieprawdziwe.Jednocześnie przypominamy, iż brak prowadzenia rejestru połowu ryb grozi odpowiedzialnością cywilną. Uchylanie się od tego obowiązku będzie karane mandatami przez uprawnione do tego służby. Informację tę pobrałem ze strony naszego Okręgu Zielona Góra. http://www.pzw.org.pl/zozgora... więcej

Informacja dot. opłacania składek za pomocą przelewu bankowego - Okręg Gorzów

Komunikaty | 2012-01-05 | Publikujący: Koło PZW Torzym

W związku z tym, że najbliższym nam okręgiem jest Okręg Gorzów, z którego wodami nasz koło sąsiaduje zamieszczam poniżej informację dla osób chcących wędkować na wodach w/w Okręgu. Informację tę skopiowałem ze strony http://www.gorzow.pzw.org.pl "Członkowie PZW nieprzynależący do Okręgu gorzowskiego mogą wnosić opłaty okręgowe (okresowe, roczne) na rachunek bankowy PKO BP SA nr 45 1020 1967 0000 8802 0038 4545. Po uiszczeniu opłaty zostanie wysłane zezwolenie oraz znaczek upoważniający do połowów na terenie naszego Okręgu. Warunkiem ...... więcej

UWAGA - KŁUSOWNICY !!

Komunikaty | 2011-03-01 | Publikujący: Koło PZW Torzym

Coraz częściej dochodzą do nas niepokojące informacje o nielegalnym połowie ryb, szczególnie szczupaków, na naszych jeziorach. Przypominamy, że ryba ta jest objęta ochroną w okresie 0d 1.01 do 30.04 . W związku z potwierdzaniem się informacji o kłusownictwie podjęliśmy decyzję o codziennym monitoringu naszych łowisk, patrole SSR kontrolują wszystkich przebywających nad łowiskami, kontrole są nagrywane na kamerę, tak aby nie było wątpliwości co do winy lub niewinności kontrolowanej osoby. Przypominamy też o obowiązku wypełniania rejestru połowu ryb ...... więcej

Walne zgromadzenie 2011 !!

Komunikaty | 2011-01-29 | Publikujący: Koło PZW Torzym

WALNE ZGROMADZENIE!!! Informujemy, że dnia 06.02.2010 o godz. 14 w „Domu Strażaka” odbędzie się Walne zgromadzenie członków Koła Wędkarskiego „Amur” w Torzymiu. Uprzejmie prosimy o przygotowanie się do zebrania, przemyślenie nurtujących wędkarzy problemów związanych z działalnością koła, poddanie pod dyskusję nowych pomysłów na uatrakcyjnienie tej dyscypliny sportu. Podczas zebrania planujemy przedstawić raport z działalności koła na przestrzeni ostatniego roku, dyskusję na temat kierunku dalszych prac na rzecz naszej ...... więcej